Den där Mary

Mina ögon är alldeles för trötta, men efter en underbar födelsedagsdag för underbara lillebror och Caroline så är det värt det. Mina mackor till kalaset blev super och mazaritårtan gjorde succe, ännu en gång får man kanske säga! Kvällen slutades underbart med fina vänner och god middag. Några glas vin och nu sitter jag här och ska hoppa i min säng med en film, undra vilken? Den där mary kanske? Den är väldigt bra. Jag köpte den för inte så länge sedan! Den får det bli! Punkt. Och en sak till, igår va den 13e maj. Alltså fredag den 13. Vad hände. Absolut ingenting. Och det var skönt enligt mig för det hade kunnat sluta i katastrof! Jo en sak hände som stod på nyheterna. En man i , var va det nu, ja skit samma, något land, gick in och halshögg en äldre kvinna, sedan tog han med huvudet ut och gick sin väg. Sjuk människa! Nu ska jag sluta babbla och slå igen mina stora gröna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0