Jag ska färglägga hela världen

Vaknade med magontet som troligtvis kommer från helvetet. Kan man verkligen
ha så här ont i magen? Tydligen blir nog svaret på den frågan. Inga piller har
jag med mig heller för det har jag ju inte en tanke på. Och mataffären har
absolut inte öppet kvar i 6. Inte apoteket heller för den delen. Får nog leta upp en
affär som säljer piller efter tentamen idag. Måste göra det innan planet går. Har
ändå lite dötid att slå ihjäl. Förhoppningsvis då. Om jag inte klantar till det.
Ja, så här sitter jag, nyduschad och packar för fulla muggar. Skulle vilja
sätta på lite musik men är rädd att väcka mina "grannar".
Äh, lite lågt ska nog gå bra!
Och lycka till till mig själv på tentan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0