ONE TREE HILL is back on track.



Nu är det offentliggjort. Sista avsnittet av säsong 8 sändes i tisdags i USA. Det har
länge varit sagt att säsong 8 är den absolut sista säsongen för serien. Och detta har
jag tyckt varit lite sorgligt då jag ä.l.s.k.a.r One tree hill. Tycker den har hållt måttet
nästan hela tiden. Men igår blev det offentligt att serien ska få en nionde säsong.
13 avsnitt till ska spelas in och kommer sändas i januari nästa år. Jag vet egentligen
inte ad jag tycker om det hela. Har hela tiden tyckt att serien ska fortsätta men efter
säsongsavslutningen känns det faktiskt nästan som att dom var klara. Tyvärr! Men
jag ser ändå fram emot dessa nya avsnitt.
Och den som väntar på något gott, han väntar aldrig för länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0