Beach here I come!


Det finns en sak som många av er inte vet. I skrivande stund sitter jag på väg
ner till Kastrup.
Där ska jag ta flyger till Mallorca. Klockan är nu 04.15 och jag ska spendera
en vecka med sol, bad och inget annat. Lite böcker ska läsas också såklart!

Klockan sex på morgonen går flyget. Framme vid nine-ish! Poolen vid 11 sedan kommer
jag ligga där i solstolen i 7 dagar. Med en bok i handen eller hörlurar i öronen. Jag klagar
inte. Veckan kommer bli perfekt.
Jag kommer få umgås med 2 personer som jag gillar väldigt väldigt mycket. Min pappa och
min lillasyster. Tillsammans bildar vi ett perfekt team!

Lite uppdatering kommer under veckan! Allt för att hålla er där hemma updated om vad
som händer på andra sidan havet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0