2012

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det är 2012. Hel ärligt så sov jag mig igenom
hela kvällen. Men det är en annan historia som vi inte tar upp här. I alla fall så kunde
jag satt mig här och summerat hela 2011. Men jag varken vill eller tänker göra det.
Jag blicker frammåt för detta är ett år då det kommer hända mycket. Väldigt mycket.
Många planer är redan satta. Många saker är redan bokade. Många ideer ligger
fortfarande och gror. Under 2012 kommer jag göra väldigt många saker som jag
mår bra av. Många saker med de personer jag tycker om mest.
Under 2012 kommer jag att
Påbörja min 20 veckor långa praktik utanför Ystad. På Olof Viktors hos
Jan Hedh. (http://janhedh.com/)
Åka till London med min pappa och lillsyster. En present som vi båda fick av
vår underbara pappa!
Ta examen från min två år långa utbildning. Detta året är jag en färdigutbildad kock,
jag skulle mer vilja kalla mig bagare då min praktik hamnar på ett bageri. Men kalla
det vad du vill. Examen som examen.
Kommer jag, Emma, lillsyster och Emmas lillebror Kalle att öluffa i Grekland i
18 dagar.
18 dagar av äventyr, mod, sommar, vänskap och en resa vi sent kommer glömma!
Kanske påbörja en ny utbildning.

Det största av allt kommer nog vara resan till Grekland. Det är om inte annat det som
jag kommer minnas hela mitt liv. Det är nog här jag kommer lära mig mest om mig
själv. Men man ska aldrig säga aldrig. Det kan hända mycket på vägen...
Lära mig saker gör jag varje dag, läsa sig saker måste man göra varje dag.
Annars står man stilla och trampar. Och det blir så långtråkigt då. Så lär dig mer
för det tänker jag göra. Varje dag!

Kommentarer
Postat av: Moster Annelie

"Det blir så långtråkigt i ändan". :-D

2012-01-03 @ 10:55:03
URL: http://caranlachiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0