Växjö och supertrött


Min dag började ungefär kvart i 6 i morse! Puh så tidigt.
Jag skulle med E till Växjö och vara "bästavänmoralisktstöd"!
Det fungerade nog ganska bra för hon var nöjd med dagen.
Höjdpunkten var nog vredesutbrottet hon fick på sin pappa
då han beställt fel glass till henne på mackidonkan. Haha hon
skrek och slog sin stackars pappa som bara satt där och tog
emot all skit. Men strax efter sitt utbrott lugnade hon ner sig,
allt löste sig, hon fick rätt glass och hon bad om ursäkt, flera
gånger också. Efteråt satt vi och småflina åt den löjliga
händelsen, mohahaha!

NU är jag megatrött och funderar på om jag ska sova ett
litet tag innan jag ska hem till pappa och hjälpa han städa
i poolhuset inför fredag! Då SMÄLLER det! HURRA för mig.
Jag längtar super mycket och bryr mig faktiskt inte om vilket
väder det blir för vi an ändå inte påverka det!
( Men självklart hoppas jag på sol )

Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0