Älskade underbara...

Älskade underbara serie är tillbaka i morgon!
Det är såklart ONE TREE HILL jag pratar om. Det är en så fruktansvärt bra serie som jag bara älskar! Det är som en drog. Jag kan inte gå nog..
I alla fall, I väntan på att avsnittet ska komma ut i morgon så är det ju faktiskt så att det kommit ut flera avsnitt denna veckan. Vilket är väldigt bra. Det verkar faktiskt som att alla serier startar upp igen efter lite olika långa upphåll. Men nu så! Äntligen drar det igång.
Början av veckan har spenderats med bästa vän som så snällt hjälpt mig städa heeeeela mitt rum. Det tog sin tid men nu är det så fint! Rent och fint och det både känns och doftar ljuvligt.
Imorgon ska jag till doktorn igen och det kommer nog gå super bra. Efter mitt besök ska jag och finaste vän till stan och handla lite. En t-shirt, ett par shorts, byxor, en bok eller något annat kul! Vi får se vart det slutar!
Så nu, tillbaka till O.C och sängen. Lär slockna inom kort! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0