Arlandas blåprickiga golv i mängder.

Sitter på arlanda flygplats i väntan på att mitt plan ska gå... klockan 8 ikväll. Alltså om en timme och 15 minuter. Jag har ätit min middag på pizzahut, smällt i mig en äpplemuffins som inte var speciellt god och läst igenom hela min blogglista. Nu ska jag bara sysselsätta mig lite till. Men med en dator och en hårddisk full med film lär det nog inte bli något problem. Min pappa hämtar mig på flygplatsen idag och det är skönt. Han kommer in och hjälper mig med min 25 kg tunga väska. Att jag aldrig lär mig packa rätt. Till nästa semester ska jag inte packa så mycket. Å andra sidan blir det solsemester den gången så lite klänningar och ett par flippflopp så är problemet löst. I alla fall, min pappa hämtar mig och det ska bli såååååå skönt att komma hem. Jag saknar HEM! Nu ska jag ta och titta på en film, eller någon serie kanske, här är inte så mycket folk, annars hade man kunnat kolla lite på dom i stället. Det är en stor hobby hos mig, jag kan sitta i timmar och studera hur folk beter sig, rör sig, pratar, äter, läser, lyssnar. Jag listan kan göras lång. Men som sagt, med lite folk blir det svårt. Förresten så gick det precis förbi ett sällskap på 4 personer, som såg väldigt förvirrade ut (de visste inte vilken gate de skulle till), som pratade den bredaste norrländska jag någonsin hört. Och då har jag ändå varit i Umeå i nästan en vecka. De kanske kom där ifrån. Nehe, det märks att jag är lite rastlös för nu svamlar jag bara. För övrigt så är jag sugen på vin. Nästa gång vi hörs sitter jag hemma i lilla Ängelholm och fullkomligt njuter av det härliga vårväder denna årstid har att bjuda på...
Ps. Arlandas flygplats har ett platsgolv fullt med prickar. Det är även blått. För den som ville veta liksom!
Ps igen. Mannen bredvid mig äter en påse GOTT&BLANDAT och det ser inte helt fel ut. Han kanske vill bjuda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0