Housewife?

Natten har varit jobbig. Riktigt jobbig! Jag har vaknat säkert 5 gånger ur hemska drömmar. Inte mer sådant tack. Hoppas på att denna natten ger mig lite skönhetssömn! MEN, det hindrar inte mig från att göra mina sysslor idag. Jag hoppas kunna stryka allt när dagen är slut men det brukar alltid finnas något kvar så vi får se. Detta är i alla fall vad jag ska hitta på idag:

-Stryka den tvättade tvätten
-Plantera lavendel och vitlök
-Svara på några frågor på hemtentan
-Laga paj (skoluppgift)
-Laga gryta (skoluppgift)

Kanske låter som lite men självklart har jag annat på schemat också. Träna bland annat! Nu ska jag äta upp min frukost, kolla på dagens OTH avsnitt och sedan starta dagen! HAVE A WONDERFUL DAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0