These stories don’t mean anything when you’ve got no one to tell them to. It´s true!

Jag sitter här som en kluven liten hårtopp. Mitt huvud hänger inte med mig just nu.
Jag är konstant trött. Vet inga beslut inför hösten och det gör mig frustrerad. Denna
vecka har jag varit 14 veckor på praktiken. Känns ju bra, och det går frammåt.
Blir något galen på detta. Vill veta vad besluten på allt blir så jag kan få lite lugn
och ro i skallen. Kanske att London kan göra susen. Familjetid! Välbehövligt.
Nu ska jag ta min trötta kropp och min ännu mer utmattade hjärna och gå och lägga
mig. Först ett avsnitt Gossipgirl. Sen blir det huvudkudden som ska bli lite
sammanpressad i några timmar. Hoppas på en bättre dag i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0