In my dreams!

Häromnatten drömde jag en helt sjuk sak,.Det handlar om min barndomskompis Filippa.
 
Jag tittade på Filippa när hon sportade. Men det var inte vilken sport som helst. Det var blandannat innebandy i balklänning, tennis med armar fyllda av armband, fotboll i bikini och 100 m i endast trosor. Det var endast killar som dömde och de var helt nakna. Alla som hejade på hade hängslebyxor och såg ut som karlsson på taket och som pris fick alla tävlande varsin bil med en manlig strippa på köpet.
Sjuk dröm som var ännu roligare att vakna upp till, kul att komma ihår. Jag minns sällan drömmar, men när jag gör det brukar det sluta med något i denna stilen! Haha
 
That was the lates news from My Dreams. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0