Juni juli augusti!!

Regnet porlar, åskar bullrar och blixten gländer. Väderstatus just nu! Vad har hänt med vackra fina svenska sommar dagar. Åh andra sidan tycker jag att det är ganska mysigt. Till en viss punkt. Den pukten har nått mig nu. Jag har inte satt foten utanför dörren på 31 timmar och 12 minuter. Jag har ätit, kollar på hela säsong 1 av How I met your mother, varit med mig själv och jobbat. Känner mig något isolerad. Trött på regnet, trött på att inte min hud får lite sol på sig och trött på att gå i jeans och tjocktröja i juli. Men vi har haft några guldkorndagar vädermässigt och jag har haft många många fina dagar denna sommaren som jag kan sjunga om! Nej just det, jag kan ju inte sjunga, glöm det!!
Om 5 dagar åker vi, 5 dagar!! Och det är mycket härligt som händer på dessa 5 dagar. Jag ska jobba, träffa min bästa vän för ostbågedejt, födelsedagsfirande för BF, Karl och deras pappa, Träffa underbara Paulina för lite måndagsmys, handla det sista till resan, packa, kvalitetstid med familjen. Oj det var det jag kom på men det kommer säkert lite saker till som bara måååste göras!
Kanske dags för en promenad i regnet! Japp, så får det bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0