Out of inspiration!

Åter en dag med jobb. Men 5 minuters bloggpaus kan jag allt klämma in. Pappa befinner sig för tillfället in the UK. Så jag passar på att jobba hemifrån. Skönt då man slipper slänga på sig smink, snygga kläder och förbereda lunch. Det är skönt att kunna få en mix av hemmajobb och kontorsjobb tycker jag !
 
And I am out of pictures!
Jag tänkte ju lägga in någon snygg bild men efter att ha letat igenom hela datorn och halva internet ger jag upp! Svårt att hitta inspiration liksom. Det är lite så just nu, svårt att lägga fokus på rätt saker. Nu är det mindre än 2 veckor till vi åker till varmare breddgrader. Jag tror faktiskt att det mesta är fixat inför resan. Endast packningen kvar. Det får fixas helgen innan vi åker. Alltså nästa helg. Det är bara en känsla som springer i kroppen. Jag vill åka!!! Är så trött på det tråkiga vädret som någon gav Sverige iår. Dock så har denna någon bestämt sig för att ge oss strålande väder idag och det är ju hur underbart som helst.
 
Kanske att man kan sitta ute och äta middag ikväll. Jag hoppas på det då jag E och C ska ut på stan och fira min examen! Men nu är det kanske ändå dags att återgå till jobbet. På lunchen intar jag solstolen! 
Ha en underbar ONSDAG och njut av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0