Sunny monday+ blaha blaha

Vaknade av en stålande sol utomhus. Kör över Hallandsåsen och här är det moln
moln moln. Boooring! Hoppas i alla fall att solen stannar på himlen till jag kommer
hem.. Vad jag gör idag? Jobbar. Jag är utmattande trött idag och väntar bara på att
klockan är halv 9 så jag kan ringa till mina kunder... 120 kontakter ska jag beta av
denna veckan. Allt går om man bara vill. Sålänge dom svarar brukar det gå ganska
snabbt. Men allt väntade på att bli vidarekopplad, presentera sig på nytt, och på den
visan är det.. Men nu kanske man ska göra något nyttigt av dagen. Hoppas att ni får en
helt underbar dag och njut av att juli knackade på vär dörr igår!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0