News everybody!

Blogg.se har nu gjort om! Kanske kan detta bli succe? Jag väntar dock med
spänning på att appen till mobilen ska bli mycket mycket bättre, idag är den
jättekass! Jag är säkert inte ensam om den åsikten...
 
Vad som annars händer? Jobb jobb jobb. Heltid för tillfället. Superbra med lite
extra cash inför kommande resa. Nu är det mindre än 30 dagar kvar gott folk.
När vi började var vi över 200 dagar innan avresa. Det tar sig det tar sig! Det är
en hel del förberedelser. Pass som ska kollas, pengar ska växlas men mest
av allt så är det allt planerande runt omkring. För allt det ovan nämnda måste
ju planeras också. OCH JAG ÄLSKAR DET!! Planera kan vara det bästa som
finns. Det blir lite lugn och ro i skallen på mig. Men det ska inte vara för
mycket inbokat, lite sådär lagom så man har tid för lite spontana saker också!
 
Nu är det ju egentligen dags att sätta igång här. Jag slutar 1630 idag, och med
detta i hopp om att det underbara vädret som nått oss ska hålla i sig.
Så därför, back to work everyone! Got som business to do...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0