What a feeling!!

Det har varit många blandade känlsor de senaste veckorna. Därav min frånvaro i bloggen.
Den tid jag haft över har jag ägnat åt min bästa vän, min familj och min släkt.
Och vännerna såklart!
Jag är i slutspurten på min utbildning, vilket betyder att jag läst mina 120 hp. Jag har 1
vecka kvar av min praktik och det med mixade feelings! Jag vill sluta, deras arbetssätt,
jag säger inte mer än så.. Jag vill inte sluta. De har blivit min lilla bagerifamilj detta året
då jag träffat dom mer än min egen lilla älskade familj. Jag blev av med mitt sommarjobb.
Idag fick jag dock glädjande besked om ett nytt jobb, yay! Kunde inte varit mer lättnad i
denna minut. Att vara ledig är skönt men att tjäna pengar är faktiskt bättre. Och den som
inte håller med mig kan ropa hej nu! En annan underbar sak är ju sommaren som kom som
självaste födelsedagen själv. Man vet att den kommer men man vet aldrig hur bra den blir!
Att det sen bara är 54 dagar kvar till GREKLAND är ju nog bland det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0