I´ll be there for you!

 
Måndag igen och skolan började inte förren halv 11. Skönt med sovmorgon. Idag
flyttas jag ju som sagt upp en nivå och det är spännanade. Är ju rätt så rädd att jag
inte kommer fatta någonting... Men det löser sig nog. Jag håller mina tummer.
 
Helgen har bjudit på strand och kompishäng. De 2 svenska tjejerna stannar ju i 4 
veckor till så dom hänger jag en del med. I lördags åkte vi till Nerjas med 2 norska
tjejer. Strosade i affärer mellan husen och badade på en liten liten fin strand.
 
Denna veckan vet jag inte riktigt vad som händer. Men något måste jag hitta på.
Sålänge jag är med någon eller hittar på något är det okej men så fort jag är själv och
är rastlös kryper hemlängtan på som aldrig förr. Det är jobbigt det där. Jag är så
glad att jag gör det här men att det är jobbigt ibland ska jag faktiskt inte ljuga om...
 
I veckan blir det nog att åka in för lite middag i stan. Jag är sugen på Tapas!
Men mer om det sedan. Nu måste jag äta frukost. Skolan börjar om 45 minuter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0