Where are you tonight?

Skolan går bra men jag kämpar på. Imorgon är det dags för ett test för att se om
jag får flytta upp en nivå eller inte. Hoppas att det går bra...
Lär jag få reda på imorgon.
 
Även om jag är här. Har jag inte överdrivet mycket att berätta då dagarna ser rätt lika ut.
Frukost, skola, läxa, poolen, häng på rummet, middag, umgås med folk, sova och sen
börjar det om igen. Inga större nyheter med andra ord. På söndag ska vi till Marbella.
Jag, My och Julia. Vad jag ska göra? Det får ni se på söndag. Men det ska bli
jättespännande och det är premiär för mig att göra det så det ska bli jätte kul!
 
Nu är det väl dags att sätta igång. Plugga och duscha. Sen får vi se vad kvällen bjuder på!
 
 
Har förövrigt hittat min nya look här nere. Vad tycks? Något att satsa på kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0