Helgens festligheter

Helgen bjuder på massor av härliga festligheter. Lillkusin nr 1 fyller 4 år! 
Stora killen nu. Hans önskan var en lila racerbil. Klart att världens bästa kusin
(som jag själv har utsett mig till) fixar en LILA RACERBIL! Hur awesome som
helst ju!
 
Så tillbaka till vad jag skulle komma fram till. Imorgon är det hattkalas.
Jag blev medbjuden/ bjöd in mig själv till min moster som skulle på festen.
 
Söndag är det kalas för E och det firas med kalas och tårta. Efter trevligheter
hos moster med familj åker jag med mormor och morfar hem till dom för att 
spendera natten där. Måndag, Ullared (Gekås) och sen hem. 
Väldigt trevligt helg om jag får säga det själv. 
 
Nu däremot måste jag fortsätta packa för att sedan lägga mig på kudden och
få lite skönhetssömn. Min moster har nämligen sagt att det är andra bullar när
jag kommer så man får ju passa på. Sen kan jag ju villigt erkänna att med två
små barn i huset (4 och 1 år) lär jag inte sova allt för länge ändå! Sova kan jag
ju göra när jag blir gammal. Så det så!
Alltså, back to business!

Min extremt urtjusiga hatt som jag ska ha på morgondagens hattkalas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0