Living on the edge.

Såhär lagom inför avresa är Sofia-kontrollfreaket på högsta hugg. Mycket som
ska fixas, saker som ska köpas, grejor som ska lagas och människor som
ska umgås. Full rulle fransbrö´bulle.
 
Igår kom flygbiljetten. Så nu är datumet spikat. Bara en stämpel i passet
(visumet) sen är jag nog ready to go så att säga. Ja utöver packningen
då såklart!
 
Vi har fått i uppgift av Nazar att samla information om diverse saker. Jag är halvvägs.
MÅSTE göra klart det denna vecka. För nästa vecka kommer det vara kaos i min vardag. 
Den 21 april 01.50 lämnar jag Köpenhamns flygplats. Spänningen är total.
 
Nu däremot ska jag gå och göra lite nytta. Sätta mig och ´plugga´ till exempel!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Whoop du är grym!

2013-04-11 @ 19:07:06
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0