Semester

I maj, åker jag och min pappa-familj till Grekland.
Vi åker till Rhodos och jag kan inte göra annat än att längta! Ska bli hur skönt
som helst att komma i väg en vecka från all stress i skolan.
E tycker det är orättvist men om jag hade kunnat packa ner henne i resväskan
vet hon att jag gjort det, A i vår parallellklass ville också följa med så om jag
bara haft en tillräckligt stor resväska hade jag packat med dem båda.


Här är hotellet vi ska bo på, det ligger precis vid stranden och jag ska
äta jättemycket god GREKISK mat.

Ciaó

Kommentarer
Postat av: E

AVUNDSJUK!!!!!!!

2010-04-27 @ 22:26:05
URL: http://emmafribergs.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ska nog hitta en stor väska så vi båda får plats :D

2010-04-28 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0