Anthony DiNozzo


Idag efter skolan åkte jag och E ner på badhuset för att sola.
E har tidigare berättat för mig hur en simtränare där är extremt lik
Anthony DiNozzo, jag har haft lite svårt att tro att han kan vara så lik
för A är väldigt snygg enligt våra tycken!

Men idag fick jag det bekräftat då vi var och solade. Han är så LIK Anthony.
Det är nästan svårt att tro det själv men gud vad snygg han är! Haha
Jag låter som en 7 åring som älskar Westlife eller något. Men när jag
och E hade solat klart satt vi inne på badhuset och snackade några
minuter, E satt nästan och dräglade över PUDDINGEN som liknar Anthony!




Ciaó

Kommentarer
Postat av: E

Han är så LÄCKER!!!!!! mums! :)

2010-04-28 @ 21:16:21
URL: http://emmafribergs.blogg.se/
Postat av: Maja

Han hade jag velat se fast oh nu är ju Tony på tv :D Så jävla snygg!!! Har älskat honom i år och dar!



Hälsa Look-a-like Tony nästa gång ni ser honom ;)

2010-05-10 @ 23:11:15
URL: http://fnasktrosorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0