Glömde en sak...

På fredag, då det för övrigt är valborg ska vi ut och göra vår lilla
stad osäker. Nej inte direkt men vi ska träffa goda vänner...
Vår kära vän C fyller år på måndag, en mycket händelserik 19 årsdag
ska vi fira med dunder och kalas. Först ska vi vara hemma hos C
sedan får vi se vart vi hamnar.

Psst, min syster är ganska jobbigt idag men vi har haft en mysig dag/kväll
tillsammans då vi suttit och spelat ett spel på hennes telefon som heter
ANGRY BIRDS. Det är jätte roligt och vi äger på det spelet!



  
Detta spelet är en fantastisk tidsfördröjare för man tröttnar aldrig...


Nu måste jag sova, annars lär jag försova mig i morgon igen! Godnatt.

Ciaó

Kommentarer
Postat av: Lukashilde

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-23 @ 09:44:29
URL: http://lukashilde.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0