Kvällsmys


Det regnar ikväll igen, men jag tycker om regn, det ger en mer energi.
Snart är sommaren över och hösten är inte långt borta, jag längtar
faktiskt till hösten, löven faller och man kan sitta inne och mysa.

Det har jag och min lillasyster gjort idag, vi är ensama hemma och dukade
upp med kvällsfika framför fångarna på fortet. Vi åt flingor med mjölk, drack te
och jos och åt mackor. Till efterrätt åt vi turkisk joghurt (stavas det så ?!) med
lemoncurd och ananas. MUMS!


( såhär såg det ut förra gången jag åt lemoncurd och joghurt,
men då hade jag jordgubbar till och det var minst lika gott! )


Nu ska jag lägga mig och kolla på ett eller två avsnitt One Tree Hill, sedan ska
jag sova för imorgon är det 9 timmar jobb som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0