Pesto


Imrgon åker jag och bsta vän hem till min mormor och morfar för en minisemester
innan hon flyttar. Vi kommer stanna till på Ullared, gårdsbutiker, loppisar, Göteborg,
lager 157 och möjligtvis några ställen till. Vi får se vad denna ROADTRIPP bjuder på.
Efter vår semester ska jag ha kräftskiva här hemma med goda vänner. Det kommer
nog bli super, men mer om det lite senare!

Jag och E åker imorgon runt 11 och första stoppet blir på McDonalds i Falkenberg, haha :)
That´s us, vi behöver mat för att orla gå på ullared!

Efter ullared åker jag och E vidare hem till mina morföräldrar och jag tänkte ta med en
liten present till dem, jag vet att både mormor och morfar gillar pesto, därför gjorde
jag en hemmagjrd variant som ser mycket delikat ut, om jag får säga det själv...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0