Regn


Det regnar ute och jag känner mig lite ensam ikväll!
Pappa är i STHLM och köper ny bil + möte.
Syster är och tränar.
Mamma är i Klippan.
E är i kalmar för första dagen i skolan.

Jag vet inte vad jag ska göra. Tror faktiskt att jag ska åkatill affären och
inhandla lite grekisk yoghurt och lemoncurd. Jag är sugen på det-

Ikväll blir det även ONE TREE HILL.
Jag började kolla på serien förra veckan och är nu på säsong 3.
Det är bland det bästa jag har sett. Så sjukt spännande, det är synd bara att
sista säsongen är kommen, nummer 8.
Sedan blir det inte mer.

(försökte lägga upp en bild på min nya väska men det ville inte fungera så jag ger mig!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0