Nyårsafton


Nu räknas timmarna ner på det nya året och det är endast 10 timmar
kvar av 2010. Sedan går vi in på ett nytt år. Det nya året kommer jag
börja lite annorlunda. Mer ordning och bättre koll. Förhoppningsvis blir det
lite jobb redan nästa vecka men framförallt behöver jag prioritera lite plugg
nu i början då jag har lite att ta igen. Men det kommer att fixa sig helt enkelt.
Det nya året ska även börjas med lite fix här hemma då jag helt plötsligt
fått ett "nytt" rum. Som jag nämde igår har syster flyttat ut i poolhuset och jag
ska äntligen få ett eget arbetsrum/hobbyrum. Jag hade även tänkt att bjuda
på lite bilder från mitt år. Det ska också sätas ihop nu inom kort. Något som
jag absolut ska blir bättre på är mina fotoalbum. De ska fixas och det är snart.
Nu har jag skjutit på det i ett halvår men det kommer.

Ikväll ska jag till T på nyårsfirande. Det ska bli väldigt kul tycker jag. Det är
jag, E, T T´s pojkvän E samt deras vänner G & L. Kommer bli mycket trevligt.
Vi ska äta god mat och det året.





Kommentarer
Postat av: Paui

Ha en supermysig nyårsafton och hälsa Tessi och Emma från mig :)

2010-12-31 @ 14:31:25
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0