Seriöst!


Nu får jag sätta fart och göra lite mer nyttiga saker
denna vackra dag. Solen lyser, himlen är blå MEN hur kallt
är det inte ute då ? Jo 7 minus för att vara exakt och det är
ju bara JÄTTEKALLT!

Vet ni ? Idag har jag slaffat mig lite vuxenpoäng och varit väldigt duktig!
Jag har fylld i om att få frisktandvård. Hur bra är inte det då ? Jättebra ju!

Nu ska jag äta en klementin, och fortsätta städa på mitt skrivbord som ser
ut som en bombad stad eller något. Sedan ska jag vara så duktig och
skaffa mig lite fler vuxenpoäng. Jag ska nämligen åka och byta en
lampa på bilenn som gått sönder.


Jag och älskade bästa vän! För någon månad sedan.
Då var det höst och kyligt. Nu är det kallt och vinter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0