Umeå!


Just nu sitter jag i en fängelsecell i Umeå. Eller okej, inte riktigt. Men jag bor på ett
gammalt fängelse och då sover jag i en gammal fängelsecell. Här är ensamt.
Jag sitter i min ensamhet, hungrig! Jag ska snart göra något åt det då jag ska
gå ut oh äta lite... Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Köper nog med mig
mat till rummet och kollar på lite film. Hahah! Imorgon har jag tenta på skolan.
Då ska jag göra prov, både teoretiskt och praktiskt. Så måste plugga lite idag
också. Jag är fortfarande sjuk och känner mig otroligt trött i kroppen. Hoppas
bara det är en förkylning och inte vinterkräksjukan! Vet ni hur kallt det är här?
JÄTTEKALLT! Nog om mig. Nu ska jag sätta på en film och kolla några minuter
innan jag beger mig ut i kylan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0