Herre min skapare


Jag är helt slut i min kropp. Jag har jobbat 10 timmar i stäck och
min kropp klagar lite då den inte är van. Hade nog tänkt att den förtjänar
lite vila nu då jag tänkte lägga mig i min säng och kolla på serie :)

Jag förresten glömt att berätta att jag blivit antagen till utbildningen i Umeå.
En kockutbildning.

Ja det va det, jag jobbar för mycket så orkar inte uppdatera, efter söndag
har jag ledigt (kanske). Då blir det nog lite mer uppdaternade.
Någon dag ska jag visa er hur det ser utt i min trädgårdsland. Jag har ingen
land längre, det är en djungel, haha!

Puss och Godnatt!

PS, Jag saknar min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Paui

Åh vad roligt!

Ska du tacka ja? :)

2010-07-23 @ 12:49:33
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0