Hoppsan


Jag ligger back, jag har varit så fruktansvärt trött efter jobb att jag
inte haft en tanke på att blogga. Men så får det vara. Jag ska försöka
bättra mig. Helgen har i alla fall spenderats med trevliga vänner , MYS!
Bilder kommer snart!

Nu i kväll ska jag tvätta och kolla på revyn som spelas här i ängelholm.
Jag går med familjen och det ska bli riktigt mysigt!

Åh, vädret är ju helt underbart men så fruktansvärt VARMT! Jag tror
fanktiskt att jag snart brinner upp innifrån, tyvärr!
Men jag håller mig i skuggan för det är enda stället jag kan vara på utan
att typ DÖ. I skuggan hålls jag sällskap av den här boken.



Lätt läst och faktiskt väldigt rolig, den speglar en helt vanlig
svensson vardag utan att undgå sanning. Läsvärd tycker jag !

Nej nu ska jag göra mig i ordning för om ca 30 min åker vi. Vi hörs
snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0