Svingelskogen


När jag var liten lyssnade jag ALLTID på ett band där gänget
från Svingelskogen sjöng massor av bra låtar. Jag älskar att lyssna
på dem än idag och när jag gick på jobbet idag innan jag började
kunde jag inte inte låta bli att köpa en skiva.

Jag får ge mig ut för att hitta rätt skiva :)

Imorgon ska jag nog ner till stan, fixa några ärenden på banken
och kanske shoppa lite. Det finns en klänning jag vill ha. Borde köpa
lite underkläder också... Vi får se vad det blir i morgon.
Det är skönt att vara ledig!

Nu ska jag plocka lite på mitt rum (om jag orkar) sedan ska jag kolla
på Brothers and sisters.


Här har vi gänget från älskade Svingelskogen!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0