Midsommarafton




GLAD MIDSOMMARAFTON! Eller säger man så ?

Idag var det tänkt att jag skulle jobbat lite med de ringde och sa att jag
inte behövdes vilket suger! För jag hade gjort mig klar och allt, men men
ingen skada skedd vilket resulterade i att jag packade och städade. E hjälpte
till och när vi var klara åkte vi hem till henne och nu sitter vi här. Hon har
precis duschat för snart ska hon iväg och jobba. Då sticker jag hem till pappa
och äter midsommarlunch med familjen...

Ikväll åker vi till Höganäs och T för att fira midsommar med henne, hennes
pojkvän och vänner.

Sedan får vi se vad som händer, jag berättar i morgon!
Nu ska jag umgås lite med min bästa vän innan hon ska iväg. Jag tror faktiskt
jag ska vara så snäll att jag skjutsar henne till jobb så hon slipper CYKLA till
jobbet.. Snällt av mig tycker jag!

Vi hörs senare idag och då ska jag säga till er hur min vecka varit och varför
jag inte varit närvarande här på bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0