Min granne S


Jag och min söta lilla granne S har nog startat ett projekt.
Tror jag ?

Det hela började med att hon lämnade några söta blommor
bak i mitt trädgårdsland, till det finns det en söt liten lapp där
det stog "Från S.. Till S..". Jag blev SUPERGLAD och gjorde att
enkelt tackkort tillbaka och la en liten blomma bredvid. Nästa
dag hade jag fått en blomma med sidenband runt om. Jag skrev
ett brev till henne där jag tackade för alla fina blommor och
frågade hur hon mådde. Till svar fick jag det här:

OKEJ, tyvärr kunde jag inte ladda upp en bild från mobilen men
på lappen stog det såhär:

Tak för blomerna
jag elskar okso somarengar
jag mor inte so bra för at jag är förskyld
är vatnet varmt polen?
jag kanske kan få
bada mä dig någångong

Kram Sara

Jag tyckte det var fruktansvärt gulligt! Barn är gulliga. S ska
börja 2an nu till hösten och det kändes som att det var igår vi
flyttade in i huset och hon sprang runt och berättade om sina
pojkvänner hon hade på dagis, Haha!

Jag har nu svarat på hennes brev som jag tänkte hon ska få någon
dag. Hoppas jag får ett lika fint brev tillbaka som detta första :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0