Sunshine

NU är det jobb igen, först måste jag fixa till min lunch jag ska ha med mig.
Jag börjar SENT idag. Klockan 11 i stället för 5 i tio. SKÖNT!

Jag är klar men mage behöver fyllas. Jag jobbar till 19.10 idag och sen ska
jag träffa E då jag är ledig i morgon, vi ska sova över. Därför vet jag inte
riktigt hur mycket uppdaterande det blir, ni kanske kan få några rader av mig
ikväll, vi får se!

Solen lyser ute och jag är hungrig. HEJDÅ!



(kom precis på vad jag ska göra ikväll men jag säger inte vad det är för jag
ska göra det till min syster och E och jag vet att dom tittar in här då och då
& jag vet att framförallt E vill ha detta. Mohaha)

Måste handla ikväll, på tal om ingenting!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0