Dålig uppdatering


Då jag har GANSKA mycket i mitt liv som ska klaras av, eller
det är snarare i skolan det är mycket... Idag har jag varit på
vift men ingen får veta var för det är en hemlis, imorgon ska jag
också på vift, dock inte lika långt.

Idag har jag varit med E och vi har bara suttit och tjatat massor
av skit. Köpte nya skor idag.


Dessa stjärnskor är nu mina och står i garderoben i väntan på att
få användas. Jag tänkte ha dem på min studentdag och de är
hur balla som helst, jag är stolt. Tack E för att du övertalade mig
att köpa dem :)

Imorse kollade jag även på förra veckans avsnitt av
Desperate Housewives och det är superspännande! Måste kolla
gårdagens också. Får bli nu tänkte jag då jag inte är riktigt trött
än.

Idag har jag även gjort...
(Gud vad jag har gjort mycket idag känner jag!)
... Jag har bakat lakritskaka, supergod!
... Jag har hämtat mina jobbtider till sommarens 4 jobbveckor,
    härligt! 
... E har städat vårt kök och jag har städat hos Maja. (Min fågel)

Ja det var ungefär min dag och imorgon blir dagen nog minst lika
bra då jag tänkt beställa från H&M.

Ciaó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0