Godmorgon, Goddag och Godnatt!


Idag har jag haft fullt upp hela dagen, därför min
frånvaro från bloggen.
Min dag har alltså sett ut såhär...

Jag vaknade och kollade på Glee och Cougar Town.
Mysigt bra!
Sedan kom började jag plugga men stördes av
att min mamma ville ha hjälp med lillebror A,
klart jag ställer upp och hon kom hit med honom.
Mamma skulle till tandläkaren med syster, hon skulle
borra sitt första hål idag och det gick hur bra som helst!
Mamma och jag fikade, efter det satte jag igång med
dagens middag, LASANGE! Åh jag överträffade mig själv
och den blev supergod! Bild kommer i morgon då jag
inte orkar ladda upp bild idag. Efter min goda insats
åt jag och M maten och sen åkte jag till mamma och M
åkte iväg för att kolla fotbollsmatch. Väl hemma hos
mamma beställde vi min studentskylt. Den är jätte fin...
Sen åkte jag hem till pappa igen och på vägen hem
hämtade jag upp E, hon följde med mig hem!
Här hemma har vi ätit pannkakor, snackat skit och
jag har pluggat i massor. nu är där 2 saker jag kan
pricka av min lista. SKÖNT!

Nu ska jag krypa till kojs för jag måste börja packa
imorgon. Åh jag måste hinna allt innan söndag!
PAAAANIK! Jag har det lite stressigt nu alltså!
Men som allt annat här i världen så löser det sig!

Godnatt mina vänner! Ses i morgon då jag samlat
nya krafter!

Ciaó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0