Hej igen, kanske?


Jag har verkligen inte haft ork, tid eller lust att blogga den
senaste veckan då jag haft SÅ mycet att göra!

Jag har tagit mitt körkort, Grattis till mig själv! :)
Jag har fått MVG i både Textil B och Fackteckning A,
Grattis till mig igen :)
Jag har börjat leta kläder till studenten som jag ska ha
på kvällen.
& jag har firat mors dag.

Jag har även gjort massor annat,
Kollat alla fina vänner som varit på balen.
Kollat på Sex and the city 2, som för övrigt var väldigt
underhållande!
Jag har ätit tårta med mamma familjen.
Jag har kört massor i min bil.
Jag har varit på väla med E och våra syskon, blir även
en tripp till i veckan då jag måste handla mer kläder.

Igår på väla köpte jag en tröja som jag tycker va
super fin! (Bild kommer snart)

NU målar jag mina naglar SVARTA och jag hoppas att det
blir bra :)
SNART ska jag och E hämta syster på skolan då vi ska till
fotografen och kolla bilderna vi tog för 1½ månad sedan.
Ikväll får vi se vad som händer, säkert något kul!


Kommentarer
Postat av: Sigmundane

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 08:57:52
URL: http://sigmundane.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0