Min matresa DEL 2

Hade tänkt fortsätta med att visa er mina maträtter från
Grekland, jag har MASSOR med god mat ni ska få se...


Spagetti carbonara, MUMS!


Parmapizza, den är betydligt godare med ruccola
och vitlökar på MEN godare botten på en pizza har jag
nog aldrig ätit... Ack så god den va!


Kokosglass och mintchokladglass, åh jag har nog en
ny favorit tror jag! Mintchokladen var en av de godaste
jag ätit. NÄSTAN lika god som kokos!

 
På vår utflykt till Lindos åt jag creps till lunch, denna
var fylld med bacon, paprika och fetaost.


Lördagens middag. Gratinerad "grytsak" med grönsaker
krämig sås & kyckling. Lagad med kärlek. Det var så
gott och jag blev proppmätt!


Glass till efterrätt (IGEN). Denna gången blev det
mintchoklad, MUMS! Och den andra smaken är
Bountysmak, också hur god som helst MEN inte lika
god som kokos :)


Resans sista lunch. Kyckling souvlaki. Denna var lika
god som den första... Souvlaki är det godaste du
kan äta i Grekland!


På söndagen åt jag sallad med sparris, parmaskinka,
chevreost och dressing på. Lagom mycket då jag inte
var superhungrig.


Pavlova med vaniljsglass och jordgubbar. MUMS!

Ja det va allt jag åt på denna resan! Hur mycket god
mat som helst. Kan verkligen inte klaga och jag har
njutit av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0