Min matresa



Vitlöksbröd vi åt på en liten grekisk restaurang, de var
verkligen mega stora men ack så goda!


Kyckling souvlaki med ris,pommes och tsatziki.
MUMS!

På denna restaurang fanns världens sötaste gumma,
hon var så liten så...



Tisdagens lunch: Penne pasta med kyckling, svamp,
pinjenötter i en krämig sås.
Åh, det här smakade hur gott som helst! Lagom mycket
av allt.


Tisdagens middag: Grekiska biffar i tomatsås
med ris och grönsaker.

Gott men inte det bästa jag ätit.



Glass till efterrätt, Kokos (min personliga favorit) &
chokladglass med Oreokaksmulor, god men inte
min favorit.

Hittills har maten varit fantastisk! Inget att klaga på och
denna resan har varit helt UNDERBAR!

Detta är det ni får se hittills nu måste jag nämligen lämna
rummet och bege mig till nästa rum som vi hyr till 9 ikväll.
Idag blir det museum och bad i poolen, himlen är lite
mulen tyvärr.

Ciaó

Kommentarer
Postat av: E

Pastan ser jätte smarrig ut. Jag är hungrig. Miss u! (L)

2010-05-16 @ 19:35:47
URL: http://emmafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0