Snickerscupcakes & Dansshow


Mina cupcakes smakade mums !
En knäckig blandning av choklad, jordnötter och
kolasås. Mmm, dem blev faktiskt bättre än förväntat!




Dansshowen var också bra, vännen C var jätteduktig!
Mindre grupper var väl mindre bra... Men dem får sin chans nästa år?

Nu ska jag sova för jag vill inte veta av denna urusla dagen mer!
Tur att jag har vänner och familj som finns där för mig!
Imorgon ska jag baka kolasnittar tänkte jag för jag vet en som
har längtat efter det ett tag, hon tycker nämligen dem är VÄLDIGT
goda! Jag kan inte göra annat än att hålla med. Den jag pratar om
är såklart E...
Imorgon i skolan ska jag fortsätta sy på mina hängslebyxor.
Ni kan få se en skiss på hur dem ska se ut i morgon, men idag
blir det inget mer bloggande.

E, i morgon får du kolasnittar av mig! Hurra för dig :)

Godnatt mina kära vänner, sov så gott så syns vi i morgon i stället
& då vi hoppas på en bättre dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0