Söndag = resdag


Gick och la mig klockan 2 00. Satte klckan på 4 00.
Uppe med tuppen för att sedan åka ner mot Sturup och
Grekland.

På flyget fick jättegod mat, ris med röd curry. Hur gott som helst!

När vi kom fram tog vi bussen till vårt hotell, det tog ca 15 minuter...
När vi kommit till hotellet började vi packa upp lite smått och sedan gick
vi och åt lunch. Jag åt tortilla rullar fyllda med lax och philadelphia. Sedan
gick vi 4 lite utanför hotellet för att se vad som fanns runtom.

Väl tillbaka på hotellet sen packade jag upp det sista och sedan gick vi och
åt middag. Då åt jag pasta med championer och kantareller. MUMS!

På kvällen gick vi lite och kollade i Rhodosstad och sen åkte vi en
GALEN taxi hem. Han hörde dubbel hastighet från vad han gick, åh
jag höll på att dö kändes det som.

Imorgon tänkte jag lägga upp bilder på vårt rum.
Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0