Uppdatering

Internet här suger! Någon ska komma och fixa det
idag så ni får så snällt vänta på bilderna jag tagit!

Jag skrev ett långt inlägg igår, precis när jag skulle
publicera det la internet av. Åh JOBBIGT!

E jag saknar dig och jag hppas att det gick bra
för dig med arbetsproverna igår? Läs din mail
också, jag ska försöka få iväg ett nu om det
fungerar. Läs den annars i kväll. Jag behöver hjälp
med en sak.

Jag har precis ätit frukost, ÅHHH det var hur gott
som helst! Det fanns kladdkaka som jag åt (såklart).
Den liknade den tårtan i MATILDA filmen, för er som
sett den?

Nu smörjer jag in mig för jag ska ner till poolen om
några minuter. Senare blir det plugg.

Ciaó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0