Godmorgon onsdag.


Idag ska jag spendera min dag med bästa vän E. Hon är redan här.
E, jag och syster har ätit en god frukost och nu ska vi snart göra något
vettigt av dagen.

Idag är jag då ledig, (som ni kanske förstod) och den har redan börjat
WONDERFUL! Idag ska det lagas lite mat till min uppgift. Det ska jag klämma
in, Imorgon är det jobb igen mellan 9- 16. Great great.. Nu ska jag gå och se
vad mupparna gör i arbetsrummet. Det låter som att de kollar på
pensionärsjävlar. Och de garvar sönder. Haha! Lite kul att lyssna på faktiskt.
Det sätter ett leende på mina läppar.

Senare ska jag berätta för er vad som hände mig på jobbet igår. En händelse
som förgyllt hela min vecka, om inte mer.

Ha en bra ONSDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0