Godmorgon Godmorgon


Vaknade precis nu då jag tog lång sovmorgon, har sovit som en
kratta i natt. Eddie (hunden) har legat och bottats med mig+ att jag
har ont i nacken sedan igår. Suck.

Ikväll kommer T till mig och det blir trevligt. Vi ska käka lite mat och kolla
Idol. Eller vi kollar idol för hennes skull då jag inte kollar på det, haha!

Innan dess ska jag plugga, på fredag ska min hemtenteman vara inne och
mina planer är att jag ska vara klar redan i morgon så jag lipper stressa
med den i sista sekunden! BRA plan,(enligt mig själv)

Idag kom GLEE ut, jippi det ska jag se! Detta ärnu andra avsnittet på
säsong 2. Gud vad det är bra alltså. Jag älskar serier...




Kommentarer
Postat av: E

Jag saknar dig. Lycka till med tentan. Hälsa Thessi. ;)

2010-09-30 @ 15:59:52
URL: http://emmafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0