Hey you


Idag vaknade jag av att pappa smsade mig. Han ville låna kamera!
Jag bestämde mig för att gå upp 20 minuter senare, väntade på pappa
och sedan tog jag en promenad på nästan 1 timme! SKÖNT! När pappa
hämtade kameran fick jag tillbaka min dator.

Det var nämligen så att i förrgår kväll / natt fick jag ett virus på min dator,
jag trodde att allt skulle försvinna men min snälla pappa kunde fixa det och
nu är min rosa älskligsdator lagad, TACK och LOV!

Idag ska jag plugga, då min uppgift ska vara inne på fredag. Men jag vill
helst vara klar med den innan onsdag då vi åker. Hade varit skönt att slippa
ha den med sig på resan!

Nu blir det duschen och frukost, sedan blir det plugg.






Kommentarer
Postat av: Avril Lavigne News

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-06-05 @ 17:30:31
URL: http://avril-lavigne-news.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0