Slovenien


Sitter nu på hotellrummet och ska snart gå ner och äta fukost!
SOM jag är hungrig... Här har dom frukost fram till kl 12. Vilken
LYX alltså! Kl. 11 ska jag gå ner och få en skön massage, efter det
blir det väll lunch, slapp och sedan i efter middag ska jag upp på
rummet och plugga. Måste bli klar med min uppgift idag. Eller den
ska vara inne i morgon Men jag vill bli klar idag.

Dagen igår var LÅNG! packning och plugg hela dagen, hann även
med att rösta, handla och vara på onoff, käka frukost och lunch samt
att göra mig i ordning. S och A kom och hämtade oss vid 3 sedan bar
det av mot KASTRUP. Tog flyget mot münchen för mellanlandning. När
vi gick av vårt plan in i terminalen, sedan gick vi 3 steg, det var där vårt
nästa plan skulle gå! Helt perfekt. Något som chockade mig mest var att
när vi landade var det ljust, någorlunda i alla fall. Sedan gick jag på
toaletten och när jag kom ut från toaletten var det helt kolsvart utomhus.
Helt otroligt... Sedan tog vi planet till Portoroze. När vi kom till hotellet packade
vi upp och gick och la oss, då var kl halv 1.

Men oj vilket hotell, helt fantastiskt. Ni som kollat på Grey´s Anatomy vet
att i slutet av säsong 6 står dem på typ en landgång, en liten bro mitt i sjukhuset.
E, du vet vad jag menar;)?
Vi har en likadan här, det var det första syster påpekade, haha!

Nu har SYSTER duschat klart och jag är redo för frukost, enligt min pappa ska den
vara att dö för, upp till bevis om några minuter!
Bilduppdatering kommer senare...
Vi hörs sen, ha en underbar torsdag, för det ska jag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0