Söndagsplugg och julmusik



Såhär har jag suttit de senaste timmarna, framför datorn och pluggat...
Försöker få ordning på min uppgift som ska vara inne på fredag och jag
TROR att jag börjar få kläm på den nu (efter några timmars tänkande!)


Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik, hösten har kommit med stormsteg
och det får mig att längta till julen, jag älskar hösten och julen och vintern och
våren och sommaren. Älskar alla årstider men det är något speciellt när
kylan kommer! Men framförallt älskar jag julmusik..

Imorgon flyger jag till Umeå och det är den första "resan" som jag gör HELT själv,
innan har jag självklart haft vän men mig men aldrig helt själv, jag är både
peppad, opeppad, nervös, lugn och glad. Det känns konstigt. Men jag tror nog det
kommer bli bra. Ska även träffa en tjej som hörde av sig idag till mig, vi ska träffas
imorgon när jag landat och gå ut och äta något, det blir säkert bra, vi ska träffas på
bussationen så vi får hoppas att hon dyker upp, haha!
Sas ringde idag och sa att mitt flyg va inställd, hur står är chansen liksom ? Det blev
att boka om till ett senare flyg men det gör inte så mycket, det betyder bara att jag
slapp packa idag och kan göra det imorgon istället, jag hinner även plugga lite i
morgon bitti och även kanske ta en mysig höstpromenad.

Dessutom har jag bytt upp mig till ite mer hightec i teknikvärlden, jag har bytt mobiltelefon.
Min gamla har jag haft sedan september 2006 så tyckte faktiskt det va på tiden, den 19
har jag faktiskt haft min telefon i 4 år, det ni, haha! Jag bytte från denna

 
(dåliga bilder, tagna med webcam)

Det är ju en skillnad mellan mobilerna, haha. Jag vet jag kanske är lite sen, alla vill
ha den nya iphone 4 men inte jag, tycker inte den är lika snygg.

Jag önskar mig en ny kamera också, en liten som är smidig att ta med, men det får
kanske bli i födelsedagspresent eller något, fyller ju år om 2 månader och 3 dagar,
vilken inte är så jätte långt bort!

Nej nu ska jag ta och gå och lägga mig! Är trött och har ont i nacken men först ska
jag höra av mig till bästa vän och se hur hon har det!
Ska försöka ge er ett inlägg innan jag åker imorgon.
OM inte annat hör jag av mig när jag kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0