Tisdag morgon


God morgon! Idag tog jag lååååång sov morgon då jag var supertrött
och sovit riktigt dåligt inatt. Nu sitter jag med ett glas MJÖLK och 2 mackor
med favoritosten. Kan inte bli bättre. Allt är upptvättat och jag ska börja
plugga. Detta kommer bli en bra dag.

Har lite att fixa idag också då jag åker till älskade bästa vän E. Som jag
längtar. Nu har vi inte setts på över 1 månad och det är ÅR i tjejvärlden...
Fruktansvärt.

Nehe, listan är lång och jag har mycket att göra. Ha en superbra tisdag
och någon gång ska ni få bilderna från min semester...






Kommentarer
Postat av: Thebeatgen

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-12-13 @ 11:52:07
URL: http://thebeatgen.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0