Torsdagmorgon

 Hej ni alla, idag är en jobbig dag för jag känner mig hängig. Som sagt har
jag varit förkyld i ett par dagar och jag tror att det är det som spökar. Skulle
jobbat idag men stannade hemma med tanke på att jag inte mår bra,
förhoppningsvis är det bara ren utmattning och jag tror jag är tillbaka på jobb
redan imorgon, det återstår att se!

Mina dagar har varit hektiska, hela min septembermånad är hektisk!
I måndags tog jag flyget till Umeå, mellanlandade i Sthlm. Dagarna har rullat
på och jag har träffat många trevliga människor. Igår åkte jag hem och  det blev
en lång dag, var uppe vid halv 7 och kom hem vid 11 på kvällen. Nästa gång jag
ska dit är i månadskiftet nov/dec. Jag tror det kommer bli super bra!

Idag är jag som sagt hemma för att vila upp mig men jag slår då 2 flugor i en
smäll och tänker sätta mig och göra klart övning 1 som ska vara inne i morgon,
vilket betyder att då slipper jag sitta med det hela kvällen, SKÖNT!

Som sagt så är hela september månad ett enda stort blurr, så det gäller att hålla
tungan rätt i mun, nu ska ni få höra. Från den 1:a till i söndags dvs den 5:a har
jag jobbat och pluggat. I måndags (den 6:e) flög jag till Umeå och kom hem igår
(8:de). Imorgon och på lördag är det jobb. Söndag till onsdag (12:e till 15:de) är
det mer plugg som gäller då jag får en ny övning i morgon. På onsdag (15:de)
eftermiddag åker jag och pappa och lillasyster till Slovenien och kommer hem på
söndagen (19:de). Efter det är det frid och fröjd och plugg som gäller, i 2 dagar.
Sedan tar jag mitt pick och pack och kör till bästa vän i Kalmar och är borta mellan
onsdag och söndag igen, (22:e till 26:e). När jag kommit hem från bästa vän är det
hårdplugg som gäller då min första hemtenta ska vara inne den 1 oktober.

Det var min september! Men jag klagar inte, det håller mig sysselsatt. Men mellan
allt det här så ska det hinnas städas, tvättas och umgås med vänner, men framförallt
med mig FAMILJ! Min familj är viktig för mig och ska inte glömmas bort!

Nej om jag ska hinna göra allt utan att bli mer sjuk och ihjälstressad borde jag göra
något annat än att skriva en lång uppstats här till er. Men jag tänkte att ni kanske ville
veta ?

Ni kanske får en liten uppdatering ikväll, det blir nog troligtvis så!
Ha en SUPER trevlig torsdag, nu vad ni ska hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0